Gävle dag 4

herre
jag har fått benhinneinflammation från helvetet!
jag har tappat rösten
har träningsvärk i heeela kroppen!
har träffat sjukt mkt roligt folk

igår var det stadskamp!
vi sprang runt på stan och var helt galna, allt för katterna!
vi samlade autografer, vi klippte av folkstvättlappar
vi knöt slipsknutar på folk, gjorde klädstrecket mitt i stan
fjäskade som småbarn
dansade i fontänen ( jag slapp)
spelade humanbowling
jag gjorde 17jävla armhävningar (därav den förskräckliga träningsvärken)
och massa massa annat jävla tok!
efter stadskampen köpte jag och Anna överfallsalarm som våra kära pedagogphaddrar har lärt oss att man ska ha och köpa ett var ett tvång i princip!
(frida dom sa samma sak som dig om ekonomerna förresten så jag har lovat att inte hälsa på där ;) )
sen var det bara att hem och byta om för sen var det grillning med hälsopedagogerna
efter grillningen blev det lite sång, lekar och sen ett dansbattle som vi pedagoger vann rätt stort när Anna gjorde masken!!!
efter ett tag drog vi till KÅREN!! vi rockade på rätt rejält och päronkonjaken som kattmamma tvingade i oss tog ut sin rätt.. att stå på dansgolvet och sjunga "För vi vi kom från Dalarna, vi kom från Dalarna och vi dansar Daladans, daladans, daladaans!" var tydligen vår grej, att vi sedan lärt alla pedagoger den ramsan och rockat ännu mer behöver jag kanske inte säga men herregud! Mina vänner ni skulle ÄLSKA det här!! jag vill nästan vara n0lla nästa år igen!!
Vi tog en billys, ja här säljer de billys, makaroner och korv, pyttipanna och lite annan mat på krogen ;) sen cyklade vi hem till Anna!

Idag är det flottrace i Gavleån, jag (fjäskade till mig) fick sovmorgon och att slippa bada så jag ska bara dit och kika och heja kl 15!
det är förresten cruising här i Gävle idag, ska bli skönt att få se lite riktiga bilar istället för BMW,volvo,Lexus och alla andra snobbilar ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0