Här händer det grejer..

Ja nu ni håll i hatten alltså!
- Jag börjar förskollärarprogrammet på onsdag på Högskolan i Gävle
- Jag har fått en underbar lägenhet i Gävle
- Jag har fått tillbaka min älskade skatt, den var efterlängtad helt klart!
- Jag har storshoppat på Ikea
- Jag har packat ner mitt liv i kartonger och påsar
- Jag har köpt en häst!
- Ja ni läste rätt jag har köpt häst, Wilma är nu min, alldeles egen prinsessa! I vinter bor hon med Piraten i Östäng och kommer ha det alldeles underbart och jag tvivlar inte ett dugg på att Jossan tar väl hand om henne!
- Jag har troligtvis färgat en vittvätt till pissgul, tjoho va jag är lycklig!
- Jag har glömt att packa ner mina kokböcker, men jag ska försöka komma ihåg dem på måndag
- Jag har jobbat min näst sista dag på mitt sommarschema på ok
- Jag tror att jag kommer trivas super i Gävle
- Jag är nervös och har blandade känslor för flytten
- Jag har haft tandvärk sen i lördags, får en visdomstand!

Jag ska sova nu godnatt! :)


De e hon jag vill leva med
De e hon jag vill åldras med
De e hon jag vill dela alla dar

De e hon som leder mig

De e hon som tar mig hem
De e hon de e hon som jag älskar

Jag kan inte leva ett liv utan dig

vart du än går finns du inom mig
Men ta min hand vi ska aldrig skilljas åt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0