Årskrönika av Linnea Jakobsson

Januari:
- Lämnade av Daniel på hans resa till Lofoten
- jobbade på ok
- sökte jobb för fullt
- red W


Februari:
- fyllde 20år
- Daladerby utomhus i Leksand
- Jag och Daniel valde att avsluta vårt kapitel tillsammans
- maskerad i åsen
- började jobba inom barnomsorgen i Älvdalen

Mars:
- Sambo med Bamse
- Hoppträningar för tusse (påbörjad bekämpning av hopprädslan)
- jobbade mycket på Gula villan
- Trysil

April:
- Stockholm med Eve och Ida
- Hemmatävling
-Jobbade för fullt med dagis och ridlekis
- sökte högskola

Maj:
- Något inom mig raserades snabbt (mitt hjärta krossades och stampades på några gånger)
- jag kämpade mig fram och upp igen!
- Studentveckan var fest fest och fest
- cruising i orsa
- Dagis

Juni:
- dagis
- Kämpade mig fram och upp på topp!
- Hemmatävling
- första tävlingen med W
- Logdans
- Midsommar i brindberg, leksand och orsa
- Betessäsongen drog igång och ingen var lyckligare än fröken W
- började på ok

Juli:
- MALUNG ♥
- tävling i Orsa
- Boggberg varje vecka ;)
- W klantade sig och fick världens hack i pannan och sedan
- Kom in på högskola i gävle, hade världens värsta beslutsångest

Augusti:
- gjorde en världsomvändning av mitt liv
- Blev ägare till den finaste prinsessan W
- Tackade JA till högskola
- Packade och fixade
- shoppade och inredde
- Musik och motor
- flyttade till gävle
- träffade underbaraste vänner
- N0llning

September:
- Finsittning
- Gävle horseshow
- inflyttningsfest hos Olivia
- finbesök i gävle av Eve och Ida
- Inflyttingsfest hos frida

Oktober:
- Tacksittning
- åkte hem varje helg typ
- Hejdå fest på rättvikskrogen
- gjorde världens vurpa på cykeln
- Dalatripp med Natalie och Anna
- Brunnsbergsfest
- Njupeskär besök
- sigtuna besök
- hundvakt till milla

November:
-Haloweenfest
- Stockholm
- Horseshow
- Började praktiken
- min cykel blev stulen och förstörd
- vi fick beskedet om att lägenheten blev vår

December:

- julledigt
- mamma och moster på besök
- pepparkaksbak
- Julmys
- klippte av mig håret
- Ljungbergs premiär för mig
- Jul med moster
- Nyår ska spenderas med brudarna
- En dimmig och väldigt stormig juldag på hotellet.


PUSS
mitt 2012 ska bli underbart punkt och slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0