Because I'm worth it!

Har gått runt hela dagen med ett fånigt leende, till och med när jag städat har jag gått runt med mitt leende!
Allting blir ju så mycket enklare med leenden i vardagen! :)
varför har jag då haft detta fångiga leende? Jo för Julkänslorna har kommit, allting har gått bra idag, jag vaknade på ett mysigt bröst, musiken har varit allt från julmusik och dansband till hårdrock, rap och pop!

Jag sydde klart min julgardin till köket och det blev ruskigt bra, maskinen krånglade ingenting så den får stanna här över jul iaf :)
Jag har rensat kylskåpet, packat ner alla kläder och skor inför hemfärden, haft tända ljus, möblerat om lite och snart ska jag packa in lite grejer i bilen så jag slipper det i morgon, jag ska diska och så ska jag dammsuga och torka golvet!
Ikväll ska jag tydligen se på twilight hos anna, nej jag har aldrig sett twilight!

:) nu ska jag fortsätta det jag håller på med! :)

Puss


Min nya gardin :)


Snyggtjej!


Dockteater


A2♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0