Dagen före..

jo hörreni idag är det dagen före dopparedagen!
min dag har varit full av grejer..
igår på morgonen red jag och Jossan E ut med våra gulliga knashästar, de skötte sig exemplariskt tills vi skulle gå förbi en trähäst, den var tydligen livsfarlig! Vi flög över järnvägen, ner i diken och ut på lindor hej och hå. men vi kom förbi tillslut och på hemvägen var det inga problem för mig och prinsessan iaf :) Vi trampade sönder nummer 2 av 4 av våra boots. tur att jag köpte dem så vi slipper söndertrampade hovar.. fast hon trampade/rev upp sig lite ytligt på ett bakben som var rött istället för vitt när vi kom hem..
sedan julbakade jag med amanda, lussebullar, knäck och halloncheesecake! :) MUMS

Idag har jag handlat med mamma, sedan var jag i mora med ida och malin! nu ikväll har jag och mamma spelat bingo jag vann inget men var ett nummer ifrån både dubai och thailand, men ja ja min vinst kommer väl sen :)

nu har jag kikat på julkalendern och ska sova!
i morgon blir det julaftonsritt med jossan vid 8 sen ska jag hem och städa och göra i ordning för julen!
har smygöppnat en julklapp idag, fick världens mysigaste pläd från ok! :) den ska ligga på min säng på batterigatan :D

Nu är det god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0