Förskollärarna avancerar..

idag mina kära har vi avancerat och utvecklat oss lite på förskollärarprogrammet.
ni vet när vi läste utomhuspedagogik, då lekte vi ekorre typ varje dag
vi hoppade som ekorrar, bytte bo, läste om ekorrar, plockade kottar åt dem och så vidare.
idag har vi prövat på nått nytt, håll i hatten!
Vi har spelat Dockteater, och så har vi målat såklart!
Jag har nog aldrig lärt mig så mycket som de gångerna vi leker, jag lär mig med kroppen!
:)
åh våran härliga dramalärare är ju helt underbar, de spelar ingen roll hur trött jag är. Jag skrattar tills det värker i magen varje lektion! Att ha roligt är sååå viktigt tycker jag!

v3 har vi lov, mellan höstterminen och vårterminen, då snackas det om pulkarejs, afterski, harrys, skidor, snö och ja fest i sälen :)

Nu ska jag sova, i natt lutar jag mitt huvud mot ett manligt bröst ;)

I morgon får ni bilder!

Puss och kram från oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0