halsont... igen!

BLÄ
Vaknade upp med världens halsont, så här ont har jag inte haft på väldigt väldigt länge! de är nästan i klass med den smärtan jag brukar ha i halsen när visdomshelvetes tänderna växer...
Jag har smärta på riktigt! Idag är det synd om Linnea.

Tog en tur på stan idag, hittade ponchon som jag suktat efter ett tag nu men den kändes inte rätt.
åkte till valbo och träffade underbara Camilla och Peter istället! Följde med dem när de köpte leksaker till gullungarna och så åt vi lite julbord på ikea, bakteriebomben som mamma så fint kallade det, och jag håller med!
Jag längtar hem till Dalen nu!

Anna hämtade mig och vi plockade upp Natalie och Emelie sen åkte vi på willys och sen köpte vi hem pizza, såg på så mycket bättre och sen halva pearl harbor..
Vi åt pizza och sen fruktsallad, jag blev så mätt att jag fick lov att lägga mig på golvet..
Känslan när man ätit så mycket att man får lov att lägga sig på golvet för att undvika en kastspya är inte att leka med nej! Nu är jag hemma och har tryckt i mig värktabletter och ska sova!

Elin ringde mig idag också och berättade att hon sover hos mamma inatt, älskade unge! hon blir hela 5år på nyårsafton, tiden går så oerhört fort! hon var ju nyss 3.. tiden går för fort, kan vi bara trycka på paus en liten stund? i morgon skulle hon öppna nummer ett och ett på julkalendern, nästa vecka ska hon sova hos mig en natt då ska vi mysa! :) Hon och mamma hade sett julkalendern, ätit spagetti och köttfärssås och de skulle minsann mysa ikväll de.

Puss och kram!


Dalarna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0