Jul 2011

Julafton började med julaftonsritt med Jossan runt Rindi, fika i stallet och mys med våra underbara fyrbenta! :)
sedan var vi hemma och fixade inför kvällen, tittade på kalle och jag fick bland annat pengar och sex and the city ALLA avsnitt :) Ska få ett Lillalisa Halsband också när jag kan bestämma mig hur jag vill att det ska se ut :)
Efter kalle så åkte vi ner till Moster och vid fem kom tomtarna, två stora mysiga tomtar!
sedan var det dags för mat, i massor! och efter det tårta och kaka!
Efter det spelade vi julklappsspelet, det var ganska stor fight ett tag ;)
jag fick tillslut med mig en blomkruka och en tvättpåse hem!

På juldagsmorgonen tog jag ut hästarna, sedan bjöd Linda på juldagsfrukost! MUMS och mys!
Gröt och skinksmörgås, med underbara vänner! :)
efter det åkte jag till stallet och red min fina!
sedan snabbt hem och fixa sig inför Julgransfest/Krippgrone i bystugan! MYSIGT
dansa med tomtarna se dem komma med släde och facklor! Jag är så oerhört tacksam att jag bor på landet och får uppleva allt detta, det här borde alla få uppleva!
sedan snabbt göra sig i ordning för att åka ner till Jennie på förfest och sedan hotellet!
Riktigt kul kväll, de enda jag önskar mig är mera tid och lite mer minne...
Dagmar slog till och det blåste storm och var svinhalt vilket resulterade i att jag gjorde världens vurpa och slog båda knäna i asfalten..

Annandagen följde jag och W Jossan och Pirr upp på klubben, jag longerade W, hon var en riktig buse och ville inte alls jobba. efter att jossan hoppat klart så släppte vi dem en stund och W blev tokig! :)

i tisdags var jag till tandläkaren och tog bort tandsten.. de var hemskt men det gick bra! :)
sedan red jag pirr, på kvällen hade vi systund!

Igår var jag med Ida och Malin till mora för att spana in mellandagsrean, jag kom hem med en chokladkaka och en bingolott som jag dessutom köpte på ica.. ja jag är nog lite gammal ändå :)

Nu ska jag iväg och rida sen bjuds det på souvatten i Brunnsberg! :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men hur underbar är inte du då.. Du kan få vilken grå dag som helst att lysa upp och bli ljus igen! Dina fina ord gav mig ännu mer boost.. DU är awesome! <3

2011-12-30 @ 12:23:00
URL: http://mujsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0