Julkänslor och shopping

Mamma och moster har varit här i helgen! :) Världens finaste mamma och moster dessutom!
vi har shoppat, myst, ätit gott, handarbetat, shoppat och kollat lite i stan.

började med ikea i fredags när de kom, sen åt vi tacos när vi kom hem :)
på lördagen åkte vi till Owes och sen bar det av ut på stan, de blåste storm och regnade, visade dem mitt nya hem också. på kvällen satt vi med varsitt projekt. Jag har börjat virka mössor igen, ni ska få se strax :)
Idag har jag följt dem på owes och ikea igen, köpte tyg tråd och band för att göra en hissgardin till jul att ha i köket här.. när jag kom hem därifrån satte jag igång med att nåla klippa mäta och sy.. maskinen krånglade så jag gav upp, ska börja om i morgon igen och se om det går bättre :)

Vi hade planerat att tittta på bocken också i helgen men någon råkade visst bränna upp den lite för tidigt, stackars bocken blev bara en vecka gammal.. men skelettet är ju kvar iaf ;)

Nu ska jag äta lite tacorester och sen ta en promenad för att lugna ner mig lite från mina utbrott på min symaskin..


förresten har jag fått den fetaste fläskläppen i mitt 20åriga liv, drog ur datorsladden igår och slog till mig själv på överläppen och ja nu ser det ut som om jag har fått tre sprutor botox för mycket...

Puss


fläskis


Johanna i Sthlm


Julmys med sommarlotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0