skrivkramp

Hej
har suttit i över två och en halv timme med en text till skolan nu, men den blev grymt bra tillslut! :)
skönt med en uppgift till klar strax, för jag tänker INTE plugga på julen! på fredag SKA min vfurapport vara klar också PUNKT! men jag har ungefär skrivit 800ord nu och den ska vara på ca 3000 ord, jag kommer känna mig som en fri människa när jag nått 2000ord. har skrivit inledning och två iaktagelser, sen ska jag analysera dem och skriva en sammanfattning plus en litteratur lista och göra en framsida! På fredag firar jag med ett eller två glas vin punkt!
:)

Idag såg jag julkalendern, tog ut hästarna, hämtade elin som varit hos mig hela dagen :) sen fotade vi med ida! :)
ni ska få se mer bilder, men de blir en annan dag för jag har inte hunnit hämgta dem hos ida än :)
Måste än en gång säga att jag har den finaste, snällaste och bästa hästen!
Prinsessan W är en stor anledning till att jag plågar mig själv med högskolestudier! men jag är glad att jag tog steget till att bli student och hästägare! visst det är krävande och ibland funderar man på andra möjligheter.. :)

Nu tänker jag unna mig själv att se sex and the city! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0