Tisdag 6/12 2011

Hej Hallå!
idag har jag haft en slappdag, en dag för att försöka få ur den där förbaskade förkylningen ur kroppen!
tog en redig sovmorgon, åt frukost i lugn och ro!
åt lite gröt till lunch drog sen till Anna, där vi tänkt plugga..
tanken var god tills vi insåg att vi inte hade något vi riktigt kunde plugga.
så det slutade med att vi såg på Mean girls som så lägligt gick på tv.
jag kom på mig själv flera gånger att jag satt och smålog och fnissade till filmen, det är väl härligt med sånna där underbara kärleksfilmer ;) dessutom skadade det inte att han är snygg!

på kvällskvisten har jag kikat julkalendern, lagat mat låda och diskat.
Samt kollat två avsnitt av Kär och Galen, vilket härligt program alltså!
Vem vill ínte gifta sig liksom?!

Puss och Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0