Vi går mot ljus, vi går tillsammans!

solen skiner, energin är på TOPP och livet är ljusare!

i lördags var vi till en "hundpratare" med Molly, så himla spännande. var lite skeptiskt men nervös i början men när hon väl började så var det helt otroligt. tårarna bara rullade på kinderna och inget kunde stoppa dom. Lite läskigt men hur härligt som helst att veta vad hon känner och tycker och vad som går runt i hennes lilla huvud!
eftersom hon även varit lite halt på vänster fram tass så fick hon även lite knäckning där och i ryggen, återbesök lite senare :) Min hund är otrolig!
You raise me up!

Hoppade Trädet(Eken) i måndags och W i lördags, känns bra! Great feeling!
På söndagar och tisdagar tar jag hand om amandas lille busponny med det passande namnet Daniel. Världens busigaste och piggaste ponny, det är många gånger jag hänger löst när han får sina ryck ;)

Vill även tipsa er som missat det om min absoluta favorit cd (ja jag är laglig och köper cdskivor!) Lugna favoriter kärleksfavoriter 2011. har nog lyssnat sönder båda skivorna snart, och sjungit sönder fönsterrutorna i bilen ;)
den får helt klart 4,5 av 5!


You're the meaning in my life
you're the inspiration.
You bring feeling to my life
you're the inspiration.
Wanna have you near me
I wanna have you hear me sayin':
No one needs you more than I need you.

Now I know that I need you here with me
From tonight until the end of time.
You should know, everywhere I go
Always on my mind you're in my heart in my soul.

Kommentarer
Postat av: jossan

<3

2011-02-07 @ 19:54:28
URL: http://jestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0