Jag skulle pröva mina läppar mot någon annans

Saknaden är värst på kvällarna
Ångest, sorg, ledsamhet, tomhet, ensamhet, sårad, halv och illamående är känslor som kommer.
men någonstans där inne finns ett ljus och en kämparglöd för att visa världen att jag kan stå på mina egna ben igen.


Du överrumplade mig helt enkelt, det gick för fort jag var ny och du hade mer erfarenhet.
Jag blev tillbakadragen och vågade inte visa mitt riktiga jag, jag var inte jag!
Sakta men säkert hittade jag mig själv igen med dig.
Men det är över nu, Jag är kvar och mig själv men du är någon helt annan någon annanstans.
Jag vet inte om jag känner dig längre, jag vet inte om du känner mig.
Men jag vet att de vi hade är historia, en historia som skulle kunna sluta på ett annat sätt men som vi valde att sluta såhär.


Tack för den kärlek, trygghet och omtanke du gav mig!
Nu vänder jag blad och skriver nya rader i mitt livs historia.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0