Packa Linneas malungsväska ;)

Håller på att försöka packa inför malung 2011, väskan jag har får jag plats i själv om jag vill men hur mkt jag än sorterar ur så proppar jag den full lika snabbt igen ;)
Jag hoppas på en grym vecka, underbara människor, bra väder, härliga danskvällar, mkt skratt och alkohol :)
och skor, hur många par skor behöver jag på en vecka? 15?! ett par promenadskor, ett par strandskor, ett par luffartofflor bara att hoppa i, ett par converse, ett par gladiator, ett par tygskor, helst ett par ballerina, ett par klackar. vad blev det? 8! Äh jag satte en gräns på 4.
Jag kommer få lov att packa hela natten, seglinnea!

Nu tycker ni säkert att jag är tjatig över sånna här småsaker, men tänk er då om jag ska flytta!
HUR SKA JAG FÅ MED MIG ALLT???


Skypar med ida nu :D

Puss



Malung 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0