Vad gör jag nu?

Okej, förra inlägget.
för det första: Det trodde jag aldrig
För det andra: jag skulle ju köpa häst
För det trejde: YES, äntligen en riktig utbildning
För det fjärde: vad händer med W nu?
För det femte: Vill jag verkligen?
För det sjätte: Vågar jag bo själv?
För det sjunde: kan jag ta med W?
För det åttånde: vart ska jag bo?
För det nionde: är jag redo?

+listan:
Utbildning
Jobb med något jag verkligen trivs med
En ny start
erfarenhet
något att göra för de tre närmaste åren


-listan:
jag vill inte lämna och svika W
jag har inga vänner där, okej jag har dig frida :)
jag tycker inte om att laga mat till mig själv det blir aldrig lika gott då
Jag är 23 när jag går ut...

Kommentarer
Postat av: Susanne

Du ska alltså inte plugga på distans?

2011-07-15 @ 21:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0