Välkommen hem Linnea!

Hej kära bloggen nu är jag hemma igen jag vet att du saknat mig!
Du ska få veta allt om veckan en annan dag, nu måste jag tyvärr sova.
ska öppna OK i morgon klockan 6.30 eller jag menar 07.00, tjoho lycklig tjej :)
veckan har varit helt galen, herrejesus. du ska få ett smakprov

Tält, dansband, dunk dunk, liggarvolvo, bortamatcher, hemmamatcher, gräsfläckar, buskar, bus bakom hus, pissenisse, fislisa, bitterfitta, cpmänniskor, äckliga gubbar, tuttar, snygga killar, kåta killar, små bilar, kära återseenden, inte så kära återseenden, pillerglömska, cider, vin, häst, bad, dusch, kallvatten, bus, tanter, gubbar, brandsläckare, cyklar, röda byxor, gröna byxor, thaimat, langos, dans, dansbana 6(baren), piteå, pajala, solefteå, småland, mariestad, skåne, Donnezbuss, dansbandsligg, LK, skogsprat, skolan, högskola, gävleflytt, hästköp, hemmafru, Dogbajz, tältbus, sovsäcksmys, stughäng och såklart härliga människor :)

Just nu har jag alldeles för många beslut att fatta, jag har världens bästa vänner och familj, jag har en framtid som ser ljus ut men står i ett vägskäl, och jag vet inte vilken väg jag ska ta? snälla någon kan du hjälpa mig att fatta besluten som kommer forma min framtid och mig som människa?
Hur ska jag göra?
En del av mig vill iväg, en del av mig vill stanna, en del av mig vill något annat, en stor del av mig vill köpa häst och flytta iväg.
JAg vill upptäcka något nytt men inte utan dig!


Utan dig fungerar ingenting! Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0