Den vackraste stunden i livet var den när du kom..

Har firat midsommar i Brindberg med nära och kära!
I leksand i fredags, obeskrivligt när 3000pers dansar och har kul tillsammans som galna i små grodorna.
Midsommar i Sverige i sig är stort och fint med ingen firar midsommar som vi i Dalarna, det klår ingen.
Trots regn så går vi ut sätter upp majstången och dansar som galna :)
film finns på facebook.
Kom hem till Brindberg i skaplig tid och la oss i stugan :)

Lördag middag med hela skaran, massa gott grillat och vitlök ;) Jordgubbstårt, vit kladdkaka, jordgubbar, grädde och sen hade vi gått upp minst 2kg var.. Sen var det dags för den årliga brännbollen, tjejerna mot killarna. tävlingsmänniskan i mig kom fram!! JAg gjorde ett helvarv och det känns i låren idag att den där slutspurten uppför alla kullar över alla stenar och runt alla människor var lite jobbigare än jag trott ;)
efter brännbollen som vi inte berättar resultatet ifrån så drog vi iväg till Orsa, Orsa levererade som vanligt inget mer än fulla fjortonåringar, poliser, hembränt och brats.. Vi drog rätt tidigt vidare till donken sen till stop och sen till brindberg igen :)

Söndagen var inte pigg, red hem hästarna till näset igen, Wilmus var glad häst trots att bromasrna bet henne..

Tävlingen förra helgen gick KANON! har jag sagt att jag har världens bästa team?
4starter, 4vinster varav en clear round :)
Wilma var superkanon klockren, vår första hopptävling tillsammans men inte sista.
Eken var heltklart kanon han med, Han ställde upp trots att jag red dåligt och var trött i sista klassen men han hoppade och oj vad han hoppade. :)
Mina fina hästar!
Den 8 juli drar jag och Wilma till Orsa på tävling :)









Bilderna har jag snott av Ida♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0