Inget är så vackert...

Inget är så vackert som en solig vårdag, eller en by/skidbacke i kvällens/nattens mörker..

Har varit i Trysil några dagar, härligt att se något nytt! man växer som människa av att se något nytt, att få nya utmaningar.
Vi har åkt buss, solat, tagit det lugnt och jag har bara njutit!

Nästa helg tar jag två av mina bästa vänner med mig på en road tripp, ett stopp i Gävle hos en härlig vän!! sen vidare mot Sveriges finaste stad!

bilder från trysil kommer, några fina mobilbilder får duga ;)
jag behöver iaf inte oroa mig för Joss där i grannlandet, de tar hand om henne så himla bra! :)

I morgon blir det hoppning för Tusse, på lördag Dressyr för Ak, träningsvärken kommer vara ordentlig på söndag!

Puss!


Kommentarer
Postat av: frida

Det låter bra Linnea! Ett tag funderade jag på om det var någon typ av första aprilskämt att ni skulle hälsa på! ;)

2011-03-24 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0