Lyckorus!

Solen skiner, det droppar från taken, skiten rinner på stallplan, hästarnas hovklapper hörs på asfalten. NU ÄR DET VÅR!!
vårkänslorna bara väller inom mig, jag trippar runt på tå, sjunger falskt och högt, dansar, lever mig in i mina drömmar och bara är!

I morse vaknade jag klarvaken kl 9, pigg som en lärka. har hunnit med en hel del också, nu ska jag reda ut mitt skatbo till frisyr sen ska jag ner till Ida och vi ska gå en lååång promenad prata om livet, minnen och framtiden.

I fredags hoppade jag och Eken för Tusse, känslan där är något jag kommer leva på länge. Jäklar va bra det kändes, nu är det hårdträning som gäller i April ska vi tävla.


Jag har så mycket jag skulle vilja göra, men vågar inte riktigt ta steget, har inte tid eller har helt enkelt inte råd.
Jag vill hälsa på Jossan och dom på strömsholm.
Jag vill till stockholm för att jag trivs där. för att jag snart ska dit.
Jag vill till London för att shoppa, se något nytt.
Jag vill till milla i skåneland för att möta våren och havet.
Jag vill tävla nu på en gång, orkar inte vänta till april ;)
Jag vill till Jossan i Trysil för att det vore så mysigt.
Jag vill utomlands och sola, bada och bara leva i en vecka eller 4.
Jag borde hälsa på Familjen Burcher på Irland, det var för längesen.
Jag vill till USA bara för att.
JAg vill ha ett riktigt fast jobb med en feet lön
Jag vill bo i en större stad med liv och rörelse
jag vill bo kvar här med min trygghet.
jag vill till ullared och stilla mitt shopping begär.

Inom ett år ska jag:
Ha bestämt mig vad jag vill göra i framtiden, plugga, flytta, jobba
Ha kommit över min hopprädsla.
Ha slutat oroa mig över vad andra tycker och tänker
Ha varit ute i världen på äventyr


W går som på räls nu, lite trött ibland och lite kocko ute bara!
Min finaste flicka alla gånger:)

Första helgen i April åker jag och Eve till sthlm, Underbart!
Jag längtar som en tok!

Nu ska jag iväg Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0