Soliga dagar!

hejsan kan vara på tiden att uppdatera här va?

men de händer inte mkt spännande just nu ;)

Jakobsson flyttar in del 2 håller på just nu, den här gången är det Bondgårdsvägen som är min adress, Bamse är min kompis. Han och jag har haft det mysigt i en vecka nu, vi är bästaste bästa husägare! vi passar varandra som handen  i handsken. när han är kvällstrött är jag kvällstrött, när jag är morgontrött och vill ha sovmorgon är han det och tar sovmorgon :)

Del 1 bodde jag med Majja och Alva hos Lottis :) mysigt!

de har blivit en del fest nu på slutet februari är ju som sagt min månad, 20år har jag haft februari som min månad och det ska jag ha i minst  20år till. :) vi har varit på 20x3års kalas i åsen, maskerad. Grymt kul och vi for hem precis rätt tid.
i helgen som var, tog vi en buss full med leksingar till Leksand på utomhusmatch, behöver jag säga mer än att stämmningen var på TOPP! synd nog vann mora, men de briljerade hela matchen så de var dem helt klart värda!
men hela grejen var grym, flaggor, rök, fyrverkerier, eld, m.m. :)
På kvällen knäppte vi en bärs och rockade röven av oss på cafe! :)

Igår var jag Lotta, Ida och Malin till Mora på Larz Kristerz, mitt lotta och idas försök att komma upp på vipläktaren rann ut i sanden när vi träffade några norskar som var på konferansresa där.
efter många om och men blev Lotta vår mamma och LK våra pappor ;)

Nu ska jag ut med några härliga brudar och hästar i snön och solen för att busa lite :)

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0