det här med träning?

Alltså min kropp är nog jäkligt sur på mig just nu..
Tisdag: Gym plus cykel
Onsdag: Core plus långpromenad
Torsdag: promenad på jobb, dansträning och sedan promenad med anna!
I morgon ska vi tydligen gymma, min hals är inte med mig på den idén just nu nej.
lördag gym
söndag kibalans

Jag har sån sjuk träningsvärk att det till och med gör ont att inte röra sig, jag kommer knappt ur sängen, och för att inte tala om att böja sig ned det är ju dödsdömt, när man håller i handfatet för att inte dunsa ner i toaletten när man ska sätta sig..

dagen idag började med att någon i mitt hus hade fest inatt så vid tre vrids musiken upp ännu mer och någon skriker i trapphuset, mitt huvud dunkade i takt med basen i den hemska musiken.. till slut lyckades jag somna om..
uppstigning vid 5, för att sedan vid 7 gå ut för att åka till natalie.
skulle bara kika om min cykel stod i cykelstället, den var inte där och jag fick panik!
Började kika runt lite och hittar den bakom sophuset, skapligt sur ställer jag tillbaka cykeln i cykelstället igen..
plockade upp natalie och drog ut på vfu.
skön dag slutade 4, men jag tror minsann att barnbacillerna har tagit tag i mig, snart har jag också en 11 under näsan och rinnande ögon, hosta och halsont..
efter att jag släppt av natalie tänkte jag ta med mig min cykel upp i lägenheten, men vad ser jag den är borta igen?! alltså ibland får man vara egoist men de är bara när det gäller känslor allt du ser är inte ditt.
efter en stund drog jag till anna och sen gick vi till fjärran höjder på dans, det var kul, svettigt och ja det var väl lite svårt att hänga med i alla rörelser men det var kul :)
min träningsvärk från gårdagen har blivit extrem.(JA jag vet att jag klagar och sagt det några gånger nu)
efter dansen gick vi förbi vårt nya hem och sen hem till anna.
sen åkte jag hem min cykel hittade jag innan jag for till anna bakom en buske TRASIG. så den tog jag med mig upp i lägenheten nu, stackars cykeln.. Det märks att någon trott att den ville bo någon annanstans, stackarn har skrapsår från något där någon skavt av låset, de går inte att cykla på stackarn för att en grej har fastnat i hjulet.
skitig och skadad. så hjärtat får bo inne nu tills vi flyttar! :)
Just ja jag och Anna fick lägenheten vi blev dödskära i på visningen! så nu har vi börjat möblera igen, första februari är den vår! :) då lämnar jag sätra för gott!
Batterigatan here we come.
nu har jag inget mer att berätta, ska äta en mögglig bröd skiva med keso.

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0