du tror på det själv eller?

killen du är patetisk, du har ingen chans!

rethostan är här, mest på morgonen och på kvällen men den är här igen tyvärr..
idag slutade vi halv fyra, sen hem och värma lite gröt och sen var jag hos anna :)
Natalie kom och vi gick till Fjärran på dans, sombrokodisco! Så jävla kul, alltså jag log nog hela passet.
att jag var genomblöt i svett bevisar bara att det var kul och att jag tog i och levde mig in i det :)
att blanda disco, schlager, hiphop och latino med varandra är en blandning som fungerar grymt :)
nu ligger jag här halvdöd i sängen har smällt i mig lite mat och ska nu mysa med ensam mamma söker webbavsnittet och sen kär och galen :)

puss och kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0