full häst?

Håll tummarna mina kära ända tills på fredag, snälla ni gör det bara! så ska jag berätta en hemlis :)

Jag och min blivande sambo, (nej Julia inte Ollas även fast han mycket mer än gärna skulle kunna få bli min sambo)
tog en promenad idag, vi kikade på något som kan bli riktigt bra också! sen firade vi med julmust och choklad till halva bonde och greys :)

Fick ett sms av Åsa idag, wilma har tydligen tagit sig en fylla idag. stackars liten, hoppas hon inte blir bakis i morgon, jag har glömt att berätta för henne att man ska dricka mjölk! nä men veterinären har varit till min lilla flicka, och kikat tänderna och gett henne vaccin! :) Stolt hästmamma här! jag som svimar när jag tar sprutor och grinar och skriker hos tandläkaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0