Här på landet

Här går Larz Kristerz nya skiva varm, sötaste mammi har spelat den på repeat hela helgen från fredag kväll och ja den går fortfarande, i bilen, hos dahlrot, på affären, hemma ja överallt :) men i Stallet har jag iaf hört Rixfm, lite dansbandssemester sådär ;)

Helgen har jag spenderat med de som står mig närmast hjärtat :)
prinsessan W till exempel, vi har busat på ängar hela helgen med lite inslag av seriös ridning, blä vad jag är otränad och lat!
Vi har flyttat in i skåpen i stallet nu, skönt!
Vi förklarade krig mot råttorna och ja om vi säger så här, Råttan och två av hans polare gick inte segrande ur striden. Såg en till i morse nu som skrämde W när hon åt sitt morgon hö.
Hon pep till och sen satte hon fart runt i hagen med bakuter och bocksprång, och råttan han sprang fort därifrån ;) hehe

har inte så mycket att berätta nu faktiskt, ska ta tillvara på tiden hemma nu för jag åker inte hem på minst 3 veckor nu.. då vi har praktik och de bara blir jobbigt att stressa hem på fredagen och ner igen på söndagen :)
Men då uppskattar jag väl att få komma hem mer sen!

nu ska jag packa ner, mammas vaniljbullar, matlådor, varma kläder och skor inför "hemfärd" till Gävle och sen ska jag ner till Ida :)

Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0