Julmys

vi har tjuvstartat julen idag!
julLotta på Lisseberg, pepparkakor, glögg, lussekatter och varm choklad :)
Hos anna med tända ljus två goa kuLLor, inte kulor! vi sjöng för glatta livet och hoppades att grannen under inte var hemma :) nu fattas bara snön!
De har satt upp bocken här också, så som en riktig entusiast ska jag gå ner och kika på den i morgon :)
Jag måste väl se den innan den brinner upp, och om den brinner så ska jag se den :) hehe
Hostan vägrar att ge sig tyvärr, men de funkar.
Otrivin menthol ger mig kräkreflexer och tar jag den inte så kräks jag av allt slem och att jag inte få luft.

Nu ska jag sova! go natter mina skatter :)
Bacillpuss och hostkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0