När vinterisen ligger klar, kom ihåg mig då!

Jag saknar inte DIG längre, jag saknar tryggheten, närheten och kärleken.

Ingen händelserik dag idag, vfu och sen har jag varit hemma, betalat lite räkningar och nyss kollat några avsnitt glee. nu ska jag sova för i morgon börajr jag kvart över sju. sista veckan på vfu nu de känns väldigt blandat, kommer inte träffa mina små gullegrisar varje dag, inte se deras utveckling och glädje, inte höra deras gälla skrik, inte behöva trösta eller läsa samma bok 60gånger på en dag.. Jag älskar mitt framtida yrke!
Om 3,5 år har ajg utbildning för att få det bästa jobbet!

Lyckligt lottad tjej säger nu god natt!

Puss

Bjuder på en bild från cypernresan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0