Tänker aldrig mer...

hoppas på något så mycket att det känns som en käftsmäll eller en spark i magen när det inte blir som det skulle!
tänker aldrig mer ta ut något i förskott!
Vi höll tummarna för löst polare! men okej de kanske inte är helt kört än men ändå..
Hoppet är det sista som överger en va?

idag hade vi en lektion eller ja förelåsning efter det gjorde vi en gruppuppgift så nu är vi helt klar med den också  :)
sen gick jag och anna på stan en stund!
på em följde jag med Lotta Malin och Eve till Sigtuna när de skjutsade ner Tango, som numera bor hos Johanna och Carro :) mysig tur, och trevlig om inte annat! :)

Nu ska jag sova och drömma om lägenhetshimlen och mina drömlägenheter kanske även en hockeyspelare som kan betala räkningarna också! :) God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0