Vila i frid Hickstead

en av världens och tidernas bästa hästar!
Det är fruktansvärt!! Vidrigt rent ut sagt att se, när han trillar ihop och bara dör mitt på banan, dödsångesten och ryckningarna får mig att vilja spy!
Att hästen kämpar in i det sista över alla hinder på banan och ända in i mål för att sedan efter målgången trilla ihop och dö är ofattbart, det är overkligt!
att hela ridsportssverige är i chock är ingen tvekan, de var inte kul att se världscupen igår direktsänt!
Prinsessan W fick extra mycket kärlek och kramar och pussar både idag och igår, ALDRIG skulle jag vara den jag är idag utan henne! Utan henne hade jag inte varit där jag är idag heller, utan henne vågar jag inte samma saker, utan henne skulle jag aldrig kunnat gå vidare efter livets hårda dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0