80-talet här kommer vi!

Hallå, idag är en bättre dag!
Solen skiner, Ikväll är det tackmiddag med temat "80-talet vart tog du vägen?"
Så ikväll kommer alla gräsliga ögonskuggor, läppstift, krustångar, färgade leggings, benvärmare och färgglada skrikiga kläder till användning igen! :) Jag älskar färger så det här ska bli kul!
just nu sitter jag här i min säng med lite huvudvärk och funderar på att cykla ner på stan och köpa ett par benvärmare till kvällen och även ett par ramar för mina kort jag tagit med hemifrån! :) jag ska städa lite och bädda nytt i sängen!
sen tänker jag ta ett glas vin och börja göra mig i ordning för kvällen som kan sluta hur som helst! :)


två av de bästa jag vet!

Just when I felt like giving up on us
You turned around and gave me one last touch
That made everything feel better
And even then my eyes got better
So confused wanna ask you if you love me
But I dont wanna seem so weak
Maybe I've been california dreaming


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0