Hemma!

Hemma i dalen,
vaknade med huvudvärk, regnväder, kyla, trött, irriterad och med enorm hemlängtan i fredags så jag bestämde mig på 2min att åka till Dalarna med Anna :)
vi var i mora runt två då mötte jag upp eve och johanna på "stan" och sen blev de systemet och sen hemgång till Dalen :) på kvällen blev det Rättviks bowling och krog, där vi tog en sista utekväll för Johanna som flyttat idag :)
kvällen var lååång, vi dansade dansade och dansade men klockan verkade ha stannat..
det var kul, men de är stor skillnad på krogarna i dalarna och gävle, dalarna är bäst på bystugefest/hemmafest och småkrogsfest! men Gävle är bäst på nattklubb!
lördagen var seg, det var sjukt kallt! men på em red jag min finaste ut på en hösttur, mysigt och hon busade rejält med mig och testade mitt tålamod med bus och bockningar! :)
på kvällen hälsade jag och mamma på familjen dalrot, vi såg på stjärnfallen det var mys!
idag har jag inte gjort mycket alls, vi var upp till Brindberg och vinterfixade stugan :)
sen var jag i stallet och sen hade vi stallträff för planering av vintern :)
Nu ska jag försöka sova bort min förkylning som fortfarande inte brutit ut eller försvunnit..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0