Julpynt?

När är det okej att börja julpynta?
alltså förra veckan när jag var på Rusta och köpte ramar så hade dem börjat ta fram julpyntet, just i det ögonblicket när solen sken och det var varmt ute ville jag bara blunda och gå. De kunde ju inte ta fram julpyntet redan oktober hade ju knappt ens börjat.
nu idag sitter jag här och kollar på julpynt, lyssnar på julmusik med tända ljus och planerar hur jag ska julpynta! Vilken vändning, nu längtar jag efter julen! (jag slog nog i huvudet igår ja)

Nej nu ska jag skriva klart den här uppgiften duscha av mig all smuts och sen ska jag nog faktiskt ta mig ett glas vin i goda vänners sällskap! :)

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0