Ska man skratta eller gråta?

Vi kom fram till Gävle runt 17, jag kom in i min lagomt ostädade och smutsiga lägenhet och började med att diska..
efter disken cyklade jag ner på stan för att möta mina kära vänner för en promenad vi gick lite mer än en timme med bra tempo! när vi cyklade hem blev en av mina vänner utsatt för en bajsattack.. STACKARS henne! efter ett tag kom det droppar stora som köttbullar från himlen det kom fler och fler, tillslut i mördarbackaen kom det hagel också, aldrig har jag cyklat så fort i hela mitt liv jag tog i för kung och fosterland uppför backen! hagelkornen var stora och hårda jag såg ut som en dränkt katt när jag väl kom upp och cyklade sista biten till mitt hus i 170knyck!
Det enda positiva jag ser i det här är att eftersom jag missade min tvättid idag så blev ju mina träningskläder iaf avsköljda den värsta smutsen nu...
var jag inte förkyld innan blev jag det nu iaf!

Nu ska jag ta en varm dusch och sen dricka varm saft och läsa lite!  :)

Kommentarer
Postat av: EVELINA HEED

Vadå bajsattack? Kastade någon skit på henne? :O

2011-10-11 @ 23:17:54
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0