Tävling

Hej hallå :)
Jag har haft en underbar helg, man lär sig att uppskatta allting så mycket mer när man inte gör samma sak varje dag!
Igår hoppade vi lite, det var roligt riktigt roligt! jag var inte rädd! Bara vi får lite fart och snurr på det hela så tar vi oss över vad som helst :)
sen fixade vi i stallet jag och jossan och på kvällen ble det sleepover med tacomys hos henne på näset.
vi somnade i soffan men förflyttade oss sen till sängen och i morse var vi pigga och glada när klockan ringde
07.00 dags att vakna!  08.00 ta ut hästar och gör i ordning!
08.30 påväg mot Rättvik för dagens tävling!
framme i Rättvik kikade vi lite på alla andra innan det var dags för Pirris att gå ut och kika lite :)
sen började klassen och Jossan och Pirris var grymma! felfri i båda faserna och det räckte till en sjätte plats :)
andra klassen blev det ett litet skitpet på ett räcke så fyra fel i grunden och hamnade precis utanför placering!
Hemma tog jag en barbackatur på min finaste innan de var dags att åka hem!
Nu är jag dödstrött! Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0