Tröstäta

Jag är nog ingen tröstätar människa egentligen, bakade en kladdkaka och skulle tröstäta och se om min dag kändes bättre.
Gjorde den det? hm.. alltså det var ju gott med kladdkaka men efter en bit kom spykänslan och jag fick inte i mig nå mer..
fast ibland när jag inte behöver tröstäta då är det som om jag har bulimi och bara äter fast jag glömmer att spy ;) kan vara därför byxorna är lite trånga ibland och därför jag brukar ligga ner när jag drar på mig nytvättade byxor ;) hehe

Nu är jag iaf lite gladare, så nu ska jag ta fram min oerhört dåliga liniment massera in i nacken på ryggen, axeln, höften och benhinnorna :) sen ska jag låtsas att det hjälper så mkt att det är bra i morgon, tankens skapande kraft ni vet :)
sen ska jag faktiskt ta och skriva en uppgift till studietekniken och sen ska jag belöna mig själv med att se på bonde söker fru! :) Lite romantik på kvällskvisten :)

Puss


bjuder på en gammal men ack så härlig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0