ibland får jag nypa mig själv i armen..

Ja ibland får jag lov att nypa mig själv i armen för att inse om jag drömmer eller inte..
att jag flyttat, bor själv i MIN egen lägenhet, har så fantastiska vänner både nya och de jag haft en längre tid, en underbar familj och världens bästa djur! att jag klarar fanmig själv utan att gråta mig till sömns på kvällarna.
att jag lagar mat själv och inser vikten av att äta rätt och tillräckligt mycket och ofta för att orka.

Idag har vi haft seminarium det gick lika bra som att borsta tänderna med högern! :)
efter det världens mest onödiga information jag någonsin varit på, satt där i 5min och lyssnade sen var det klart.. något som varit enklare att skriva i ett mejl...

efter det satt jag kvar i skolan och skrev klart reflektionen om seminariumet, började även med värdegrundsuppgiften men energin tog slut och hungern och huvudvärken tog över..
cyklade hem, stannade på Coopidoop och handlade lite nödvändigt till kylskåpet.
på coop kom jag på mig själv stå och hitta på ursäkter för att köpa en chokladkaka, mitt hjärta och min mage drog till chokladen medan hjärnan sa nej du ska sluta äta godis.. vem vann tror ni?
magen kom på ursäkten att eftersom jag ska springa idag så fick jag den..
nu när jag ätit mat så känner jag nollgodissug och har härmed bestämt att jag ALDRIG mer tänker handla när jag är hungrig!! köpte även något som är mindre onyttigt, troligtvis årets sista färska jordgubbar! MUMS!

nu är jag ledig ända till på onsdag! :) i morgon blir det städning och skriva klart sista uppgiften och sen i morgon natt får jag besök och lite härlig Älvdalsdialekt att höra! :)

Nu ska jag plugga lite till, om en timme ska jag och Natalie ut på en träningsrunda :)
Så himla skönt med sällskap! :)

Puss


Emelie, Natalie, Jag och Olivia på G till Heartbreak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0