lugnet efter stormen..

Ja nu har de åkt hem, vi har haft kanonkul i helgen!
fredag kväll drog jag till Natalie och åt cupcakes, kikade tv och bara hade fredagsmys!
tog bussen hem och på parkeringen så står det en ford med två fina brudar i och väntar på mig! :)
Vi packar in oss i lägenheten och äter tacotårta, lite lätt nattmat sådär klockan 01.30 ;)

Lördag drog vi ut till Valbo, Ikea och alla andra affärer där sen valbo ridsport och till sist ryttarstugan och sen stan!
vi gjorde oss i ordning och sen var det dags för inflyttningsfest i brynäs hos Erik och Frida! Vi var lite sena och alla var redan packade när vi kom så då var det bara att shotta och hälla i sig. Kanske inte det bästa valet jag gjort nej, det resulterade i att Dimman kom alldeles för fort och för mkt..
De hade fått en hamster i inflyttningspresent som killarna släppt ut då ingen ville ha den men ida hittade och fångade den stackaren på gatan.. att erik sen hotade med Stavmixern var ingen bra idé, för att gråta på fyllan är inte min grej, men då grät jag från brynäs till heartbreak när vi gick.. HB var kul, det var dimmigt men kul.
Eve dansade till byxorna sprack bokstavligt talat! hon hade ett STORT hål och man såg hela skinkan i slutet av kvällen, men inte hade vi tid att åka hem och byta byxor inte! Ner med linnet och täck resten med väskan! sen dansade vi vidare!

söndag var bakisdag, vi åt på american och sen gick vi till Brynäs och hälsade på Frida Erik och Hamstern Heartbreak! HB ska få flytta tillbaka till djuraffären där förhoppningsvis någon som vill ha henne får henne :)
Sen gick vi vidare till Gävlestrand och sen tog vi bussen hem!
Tjockade med chips, dipp, cola och massa massa onyttigt!

Idag har de åkte hem, och jag och Natalie åkte till valbo. Jag köpte en taklampa där i lördags men kom hem utan kontakt.. men nu lyser den fint i min hall :) även några andra grejer följde med hem :)
Nu ska jag skriva klart värdegrunden och sen ska vi ut på PW :)

Puss
bilder finns på Facet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0