run bitch run..

Tjena hejsan! eller jag menar hej, vem säger tjena hejsan egentligen?

Idag hade vi en föreläsning mellan 9-11.30 ungefär..
jag försov mig i morse och vaknade 8.45 så idag tog jag lille RUJ till skolan gristrött och bara längtade hem till sängen igen men de är bra att börja tidigt och sluta tidigt då hinner man ju mer grejer :)
i morgon ska vi ha seminarium i vår studiegrupp kl 9.30..
efter skolan åkte jag till Ryttarstugan och kikade lite, och ett schabrak följde med hem för W ville ha det :)
vid halv 5 mötte jag upp Natalie på stan för en PW vi gick till skolan och runt stora vall och lite i parken sen tittade vi på såpabandy, något jag inte skulle vilja vara med på eftersom det var snorkallt när solen gick ner..
sprang från högskolan till konserthuset, skönt men mycket asfalt så vi får väl se vad mina kära benhinnor säger om det i morgon.. ska fjäska lite för dem med ormsalva som apoteketkvinnan sa var bra men pappa sa att de var skit...

har skypedejtat ida när jag åt middag, tack gode gud för skype! :)
nu har jag diskat, och plockat undan lite och tvättat rent ansiktet noga och gjort en djuprengörande ansiktsmask så jag hoppas att mina små äckliga finnar följer med masken av snart!
Ska kika på bonde söker fru och sen sova! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0