solen skiner idag..

Jag köpte mig ett par gummistyvler igår, rosa och jättefina! så nu är jag redo för höstrusk!

Idag har jag fikat på stan, mums! jag älskar att fika, det är bra för själen!
Som blondinbella säger "Ibland måste man äta för själen också!"

Har varit ut till Hööks och shoppat åt Amanda som köpt en ny häst, ska bli spännande att se när jag kommer hem :)
I morgon äntligen får jag krama min mamma och pussa min häst, som fick spabehandling i lördags :) Akupunktur, massage, knäckning och sånt där! De förtjänar hon alla gånger :) Vi håller tydligen på att bygga om stallet hemma också, ska bli spännande att se vad de hittar på för bra lösningar så att vi får plats med alla våra grejer!

Fast på ett sätt så känns det tråkigt att lämna Gävle, fast åker tillbaka på måndag och de ska bli skönt att äta mammas mat och sova i min egen säng :)

Nu ikväll har vi varit på bio, jag anna annas bror och natalie. "crazy, stupid, love" Han är sjukt snygg han den där Ryan Gosling! Han är så perfekt så han ser photoshoppad ut! :) filmen var bra och den är helt klart värd att se!

Nu ska jag städa lite och sen sova!
Puss och Gonatt

SLUTA ALDRIG ATT KÄMPA FÖR DEN DU ÄLSKAR!
ÅNGRA ALDRIG NÅGOT SOM FÅTT DIG ATT LE!
nästa gång vi hörs är troligtvis i Dalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0