Städdag!

Ja alltså jag tycker att jag städar jämt, men de ser förjävligt ut igen efter 5 minuter!
Under nollningsveckan såg mitt hem ut som ett bombnedslag!
JAg var bara hem och bytte om och hämtade dricka, sov och sen iväg igen!
Disk överallt, damm överallt, kläder överallt, och sopor överallt!
Jag diskar jämt, mina fingrar ser ut som russin och sen lagar jag mat och sen är det lika mycket disk igen..
Ge mig en diskmaskin och jag är din!

I morgon åker jag till Dalarna över helgen stannar ända tills på måndag så jag tänkte städa idag så det slipper se ut som ett helvete när jag komme hit igen :)
Så nu sätter vi igång Dansbandsmusiken, BÄSTA städmusiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0