Young, wild and free, so fucking free!

Ingen inspiration till att skriva här men jag gör ett försök ändå innan kroppen stelnar till och jag kommer ligga i soffan stel som ett kylskåp med smärta i varenda muskel!

förra veckan bestod av plugg, på torsdagen hade vi en gruppredovisning om Relationer. Pulsen var på max och hela jag skakade men det gick bra, fruktansvärt bra! Vi avslutade med ett bildspel/film om våra relationer i gruppen, när de första tonerna på Chris Medinas låt What are words  spelades kändes allt så oerhört bra, jag är så lycklig att jag tog steget och flyttade, förändrade mitt liv och mötte de här underbara människorna jag har vid min sida här i Gävle!
Träning förra veckan:
Måndag: vila/promenader till skola och stan(fast det räknas inte för det gör vi varje dag)
Tisdag: Dans Fuego
Onsdag: spinning bas
torsdag: Dans fuego
Fredag: Spinning medel och ett jäkla rockande och fuldansande på HB på natten och kvällen
Lördag: promenad
Söndag: VILA

Den här veckan blir det
Måndag: Gym (armar, mage, rygg, axlar, bröst) och ett Medelpass på fjärran
Tisdag: Dans
Onsdag: Spinning bas
Torsdag: HEMFÄRD till Dalarna!♥

Schemat är ändrat så vi går i skolan onsdag och torsdag den här veckan.. Vi är sååå glada för alla förändringar som kommer hela tiden.. Skolan går först!

Har gjort hårinpackning och OCM i ansiktet nu efter träningen, så nu känner jag mig fresch igen!

I fredags efter spinningen (som var de värsta jag varit med om! What doesn't kill you makes you stronger var väl de enda som höll min ömma röv kvar på den hårda sadeln på satans spinncykeln till hårdrock och ett sjujäkla högt tempo.. ) så var det två trötta tjejer som tog storstädning av lägenheten och oss själva, sedan besökte vi Willys sen plockade vi upp tre härliga brudar på stan som druckit några glas vin..
det var dags för Sälen 2.0 i Gävle, en sälenfylla i gävle alltså!
Vi gjorde oss i ordning drack några glas vin, drog på oss klackarna och sedan kom våra kära från Dalen, Gustav Eve och Johan :) Snabba ryck klockan 18 hade vi bord på Interpool där vi såg Brynäs spöa Färjestad!
Vi fortsatte med lite förmellanfest hos oss, dans på bord och så vidare.. sedan gick vi ner på stan först Harrys och sen Heartbreak! :) Kvällen som var rockkväll bestod av fuldans, luftgitarr, lufttrummor och så vidare innan jag och Frida avslutade på frasses och sedan haltade vi hem i klackar och nysnö..

Lördagmorgon skjutsade jag Anna och Gustav till tåget sedan Frida till tåget och sen plocka upp Eve.
Natalie kom och Vi tog en lång kall promenad med Jerry :)
Middagen bestod dagen till ära av Pizza och sedan mys hos Frida och Erik på brynäs :)

Söndag: Alla kom hit och alla åkte hem kvar blev jag och anna i soffan!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0