Du kallar mig pajas, men se på dig själv

En månad har gått här hemma i finaste Dalarna! En månad av total trygghet den där tryggheten som bara finns här! :)
sanningen är den att människor som träffar mig eller mina vänner själv eller inte känner oss tycker vi är ganska tysta och lite blyga. Om de känner oss litegrann verkar vi ganska utåtriktade och trevliga! de som känner oss väl och träffar oss när vi är tillsammans vet att vi är totalt galna! :) förra helgen visade Ida och Amanda mig några nya moves/rajraj svingen, eftersom inte Ida var med i helgen och Amanda var nykter var det väl min tur att visa rajrajsvingen och skicka en hälsning till Ida som Amanda la i hennes logg på Facebook som tydligen hela Älvdalen såg igår... Fick en och annan kommentar på ok igår när jag jobbade ;) tack Amanda nästa gång är det din tur! Hade med mig min egen bodyguard i fredags också Eve och hon var het på gröten och hängde över bordet för att kunna läxa upp ett riktigt stolpskott!!  som sagt tillsammans är vi totalt galna ;) 
 
ikväll ska vi mysa, bingobylund nu jäklar hoppas jag du delar ut bra julklappar, tackar inte nej till en resa, pengar eller en bil går också bra :) julklappsspel, peppisar, must, glögg och saffransbullar står på menyn! 
:)
 
vi hörs vi ses i dina drömmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0