-24 grader

vaknade pigg och glad, gick upp i lugn och ro och tänkte att idag idag ska jag äntligen rida!
tittade på termometern och ville bara grina! -24 grader men strålande sol..
Nej de blev ingen ridtur men jag har varit där och pussat på henne i massor, min älskade!
Visst tänkte jag rida ändå, ut och skritta lite barbacka men de kittlades i halsen bara av att andas ute när jag gav dem lunch så jag avstod för att slippa hosta av hästen i snön ;)
idag struntar jag i träning faktiskt!
åkte ju skidor igår och gymmade på kvällen :)
Idag tänker jag unna mig en hel flaska vin och en kväll i goda vänners sällskap!

Nu ska jag göra upp en eld och lägga mig framför kaminen och läsa lite :)

Puss och kram


Jag längtar hem till gävle litegrann faktiskt!
Men mitt hjärta är här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0