Blond?

"När själva återställningen är klar vet du när du ska klicka på en knapp där det står "Avsluta""
Jo alltså jag vet att jag inte är smart men alltså, jag tror jag skulle kunna lista ut det här själv ;)

Fredrik på HPsupporten har räddat min dator, efter att jag skickat ett panikmejl i förrgår och varit nära på att ge upp! så nu fungerar den igen, jag kan lyssna på spotify och skypa! :) TACK fredrik!
Speciellt för att du utformade mejlet så väl att en femåring skulle kunna formatera om datorn åt mig! :)

Idag har vi ätit smörgåstårta till frukost! Igår kväll var trevligt och Hearten var alldeles lagom fylld, Ebba gold stod på scen och jag och Anna rockade fett till "Staten och kapitalet" och såklart till "800grader"
sedan fuldansade vi en hel del på dansgolven, synd bara att musik seriöst sög apa på nedre dansgolvet!
Heartbreak är INGET mot Harrys i Sälen!!
Vi hade efterfest för oss själva här med smörgåstråta, ostkrokar, mjölk och sex and the city innan vi somnade i soffan och sedan flyttade oss till sängarna..

Idag får vi se vad som händer, men de blir tvätt ikväll och mello! :)

Puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0