Forever alone

sitter här ensam på batteri, det är bara jag och min spotify som håller mig sällskap!
vinkade precis av de två sista ur familjen som åkte hem till Dalen resten vinkade vi av igår!
Helgen har varit grym grym grym, och den gick alldels för fort!

I fredags åkte jag och Anna ut till valbo, fick med oss någon påse hem och våra fina nya inneboende som vi längtat efter! :)
på kvällen åkte jag och Anna till Gävle bro och hämtade upp Annas kompis Karro, "min tvilling" vi känner varandra utan och innantill! När vi kom tillbaka till Batteri kom Ida och Eve, perfekt tajming!
vi satte oss i soffan en stund och sen ringde det på dörren, in kommer gustav, johan och två kompisar till dem!
sedan går vi ner till Barcelona. tog oss en bit mat och lite alkohol, sedan gick vi hem och gjorde alla frälsta i bigbrother! hehe

Lördag morgon började med Rosé frukost, sedan knatade vi ner på stan! Gjorde stan och sedan bar det av hem, biltema jula och ica maxi besökte vi även :)
Sedan började toakön och fixning, vi tillagade även tacos mitt i allt kaos! :)
Sen kom allt folk och vi hade grymt kul, vi satte grannarna på plats, vi sjöng så taket lyfte, Ida blev proffspiercare och Gustav fick ett fint örhänge!
Sedan begav vi oss ned till Heartbreak, där vi rockade ända till stängning och även endel uppdrag utfördes ;)
Väl hemma igen blev det mysefterfest med skedande, killande och pillande..

söndag var vi inte lika pigga men med en lunch på stan så fick även de slöaste fiskarna lite energi och sedan en glass på det! :)
Sen kollade vi på sex and the city hemma på batteri, vinkade Av Karro vid bussen och sedan Anna johan och Gustav :)

Nu ska jag ta och packa in mig själv i forden och åka hem, hem till ett snöigt Dalarna! :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0