Grattis Vickan och Danne

En prinsessa är född, en ny liten flickunge som inte har någon aning om vad som väntar henne i framtiden och varför alla kommer vara så intresserade av just henne! Stort Grattis och lycka till Vickan och Danne!
tänk om man får en prinsessa på mitt dagis om tre år ;)
Stort Grattis även till alla småkillar där ute som kommer få en riktig prinsessa att jaga! :)
Nu hoppas jag att alla jornalister och paparazzifotografer låter dem vara ett tag så den lilla flickungen och hennes föräldrar hinner landa!

Uppe med tuppen och tvättar idag, skjut mig! Om jag var trött när klockan ringde alltså!
Nu blir det vakna med the voice! Björk och Öqvist, tjingtjing vilken start på morgonen :)

vi hörs, vi ses, i dina drömmar

Kommentarer
Postat av: Juliet

De heter inte dagis. Du kommer inte bli en dagisfröken. Du kommer jobba på en fööööörskola och vara fööööörskolelärare! Det har min mor bangat i huvudet på mig i ett antal år!

2012-02-24 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0