Hemtenta nästa

Gode gud jag som önskade mig en hemtenta i "piece of cake" stil! Vi fick en hemtenta från helvetet!
Verkligheten vi möts igen om 3000ord..

Kan berätta en lite roligare grej iaf, när jag och Anna kom hem från Willys idag såg vi en av våra grannar (som vi inte sett förut) gå ut genom dörren med sin hund, Natalie hade sett honom förut och sa att han var snygg men de har inte vi tänkt på mer.. Idag när vi såg honom var det som att tiden stannade till i en sekund, lyckan rusade genom kroppen och ingen av oss sa mer än.. - jaha.. - jasså.. till varandra! i fortsättningen kommer jag stå klistrad vid kikhålet i dörren ;)

Nu på med myskläder och fram med den mörka chokladen!

Tjingtjing


Jag saknar dig raring! ♥

Kommentarer
Postat av: Natcha

Jag sa ju de ;)

2012-02-22 @ 11:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0