Inte lika Rockigt!

Det är STRÅLANDE sol ute och 4 plus grader, snö i massor och jag skulle bara vilja ta på mig skidorna och dra någon mil i skogen! men vad gör jag jo, jag har världens torrhosta och sitter inne med min älskade hemtenta.
fick precis ett sms av emelie: "Du skulle stannat här, 21grader i solen och det blåser typ ingenting..."
Jo jag hade ju skaplig beslutsångest igår, men när jag kom hem och möts av en överlycklig femåring som kastar sig i famnen på mig och skriker av lycka så var ångesten att lämna Gävle rätt så bortblåst!
att vakna av en hundpuss på morgonen idag var rätt underbart det med!
Jag erkänner det var nästan så att jag grät av lycka när jag såg min fina häst i hagen igår.. jag är en tönt!

Nu ska jag skriva klart några rader till på min hemtenta sen bege mig ut i skidspåret, jag kan inte hålla mig längre!
på med brillorna och iväg med förhoppningsvis grymt bra glid och fäste :)
sen tänker jag ta mig en tur till min fina Ida, kanske en sväng till Mora också :)

tjing tjing


Ida är en hejjare på att åka skidor ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Okej, du är en tönt. Men en söt tönt .

2012-02-28 @ 16:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0