Som en vind!

Den där tredagars partyhelgen som jag sett fram emot länge har bytts ut mot en hemma helg istället, av olika anledningar! lite besviken är jag nog, men allting händer av en anledning :) men lika bra är det när det är -25grader och bara blir kallare här, jag menar kul att gå ut och vara full och kräla i snön i alldeles för lite kläder och vara sjuk och må dåligt i morgon ;)
jag laddar upp inför nästa helg med mina fina gävleflickor istället, Inflyttningsfest 1.0! :)
Ska bli grymt, med mina Gävle brudar kommer det inte bli en lugn och fin kväll!
sen inom en snar framtid så kommer vi skicka ut inbjudningar till Inflyttningsfest 2.0! Gästlistan är inte helt klar, den granskas noga! Håll utkik, får du en inbjudan var lycklig, får du ingen har du troligtvis inte förtjänat den eller så kanske vi missat dig! (troligtvis de första alternativet)
nej nu ska jag gå ner och göra mamma sällskap i soffan vid kaminen och se på lite tv, kanske äta ett äpple eller tre..
God kväll! TA på er kläder om ni ska ut i kväll, själv tänker jag ta på mig dubbla raggsockor, onepiece och bara mysa! såg nu att Sex and the city säsong 1 följde med mig och datorn hem, undra om Anna blir sur om jag tjuvstartar lite?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0