Söndag

Hej
igår var kusinerna här på fika, tårta blev det :) jag fick presenter, en jättefin kudde som moster sytt med världens finaste tyg "dalahäst rosa" ;) den ska ligga på min säng!
fick även en smörgåsgrill och en söt tavla från friskup övre som ska stå bredvid min säng :)

idag har jag varit ute på en barbacka tur på min fina, vi såg ut som en vandrande snöboll när vi kom tillbaka då hon tyckte det var så oerhört kul att gå precis under varenda nertyngd gren så jag fick all snö över mig :)
Nu har jag packat och skrivit ut lite papper till skolan, vi åker halv fem ungefär..
Ikväll ska vi på söndagsmys hos Natalie, i hennes nya crib!

men nu ska jag ta och sova lite middag :)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sv: Men duu, vilken drömvärld du måste ha levt i då.. Jag måste ju erkänna att jag är mäktigt avundsjuk!! Han är ju farligt snygg...

2012-02-05 @ 17:54:38
URL: http://mujsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0