Vi går skilda vägar, det är bäst så för oss båda två!

Hej jag heter Linnea och jag ÄR sockerberoende!!
Jag har därmed lagt in mig själv på rehab och två veckors stenhårt LCHF och träning och därmed noll socker..
jag kommer troligtvis döda någon i mina hallucinationer och starka beroende...

Hej MR. socker, jag tänkte bara berätta att jag har lämnat in en skilsmässoansökan och att vi behöver gå skilda vägar.
Det har varit 20 underbara år med dig, men jag har nu blivit 21år och tänkte att jag skulle vilja prova på singellivet.
Alltså det är inte du, det är jag!
Jag har så mycket med mig själv nu så jag vill inte dra med dig i något du inte skulle vilja, vi har så att säga växt ifrån varandra!
Jag hoppas du har överseende med detta, det kommer bli svårt men vi måste försöka, kanske hittar vi tillbaka till varandra igen fast inte på ett beroende/kärleks förhållande. Mer som vänner, vi kan väl umgås ibland liksom :)
Tack för allt underbart du gett mig! (förutom dom där extra kilona, moraklocksrumpan och hängbuken, du kunde väl satt dig på tuttarna istället?! )









Kommentarer
Postat av: Emelie

var stark! du klarar det!

2012-02-13 @ 13:54:07
URL: http://emeligreen.blogg.se/
Postat av: Stefan

Kör hårt flicka.

2012-02-13 @ 14:12:19
Postat av: Camilla

kram kram. När du kommer hem tycker jag vi ska ta en sockerfri lunch tillsammans<3

2012-02-13 @ 16:31:27
URL: http://camillawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0